Emiliano Tomasoni eBooks
eBooks di Emiliano Tomasoni
The Wildix Code. E-book. Formato EPUB
Emiliano Tomasoni
edizioni Wildix EE OÜ collana , 2017
Why write a book on the history of a company? First of all, because a business is made up of people and these people bring with them tales which, if narrated, are good for the community. These stories are examples of how, regardless of the suffering, the delusions, the fights, the dejection, man is able to react, and...
The Wildix CodeDie wahre Geschichte der blauen Telefonanlage. E-book. Formato EPUB
Emiliano Tomasoni
edizioni Wildix EE OÜ collana , 2017
Warum sollte jemand ein Buch über ein Unternehmen schreiben? Zuallererst, weil es in einem Unternehmen immer um Menschen geht und Menschen es schätzen, wenn ihnen eine gute Geschichte erzählt wird. Dieses Buch erzählt von der Geburt des Unternehmens Wildix, die Kommunikationssysteme (Telefonanlagen...
Marketing (is not) driven by dummiesWhat SMART system integrators need to know to deliver effective marketing without wasting money. E-book. Formato EPUB
Emiliano Tomasoni
edizioni Wildix EE OÜ collana , 2023
When books present you with “The 5 Rules,” “The 3 Steps” or “The 12 Steps to Success,” you know damn well it’s all bullshit. The coaches behind the various million-dollar academies behind lead generation, reimbursement strategy or network marketing may do very well for themselves,...
Il Codice Wildix - La vera storia del centralino blu. E-book. Formato EPUB
Emiliano Tomasoni
edizioni Wildix EE OÜ collana , 2016
La storia dell'azienda italiana Wildix con illustrazioni a fumetti. Perché scrivere un libro sulla storia di un’azienda? Anzitutto perché un’azienda è fatta di persone e le persone portano in sé il racconto di storie che, se raccontate, fanno bene alla collettività....
Il Codice Wildix - La vera storia del centralino blu. E-book. Formato Mobipocket
Emiliano Tomasoni
edizioni Wildix EE OÜ collana , 2016
La storia dell'azienda italiana Wildix con illustrazioni a fumetti. Perché scrivere un libro sulla storia di un’azienda? Anzitutto perché un’azienda è fatta di persone e le persone portano in sé il racconto di storie che, se raccontate, fanno bene alla collettività....